Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-09-2008, 11:55   #21
Seniormedlem
 
minerva sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,036
MP Rating: 0% (0)
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Jeg bor også i Trondheim

Er 31 år

Har tre barn; jente 99, gutt 02 og gutt 06

Nordsjøenke (4-4)

Anglofil og historiebuff (noen som vil være med på vikingmarked på Egge neste sommer?)

Liker kafébesøk, museer og kino

Har ikke noe imot shopping heller men som (evig) student blir det ofte med tittingen

Har også store planer om å bli flinkere til å benytte meg av bymarka, noe som kanskje hadde vært lettere med en medsammensvoren
__________________
minerva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 12:01   #22
VIP-Medlem
 
silkepels sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 6,996
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Slenger meg på:

-Opprinnelig fra Telemark, men har bodd på Nøtterøy siden 2005. Har vært gravid eller i permisjon omtrent siden da
-Har to jenter: en på 21 mnd og en på 5 mnd.
-Blir 37 i desember, sambo er 39.
-Har tre firbente hos oss også.
-Har fast jobb i helsevesenet i Tønsberg.
-Fint om du bor i Tønsberg, Nøtterøy, Tjøme

__________________
silkepels - mamma til 04.12.06 og 28.03.08 .en gang i 2009

.........................
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 12:08   #23
Supermedlem
 
Celinesmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 833
MP Rating: 0% (0)
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse



*32 år.
*Alenemor til 3 jenter på 2 1/2 år, 10 og 11 år.
*Bor litt utenfor Kristiansand
*Blid, snill og ærlig person.
*Liker og sitte på cafe, shoppe, kino etc.
*Glad i håndarbeide, strikke, sy, lage kort etc. (utdannet kjole og draktsyer)
*Veldig glad i musikk og sang.
*Jobber i butikk i Kristiansand sentrum.

Send pm om noen er intr.
__________________
Mamma til -97, -98 og Celine Desember -05.
Englemamma til f/d -02 Han døde i krybbedød 4 1/2 mnd gammel.
Celinesmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 12:19   #24
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,771
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Meg Vis post
svare med nicket mitt her, for jeg kjenner noen av dem som er på nm. Jeg bor i Trondheim og lurer på om det er noen som bor i nærheten og som kunne tenke seg å få et nytt bekjentskap?
Hvor gammel er du?

Jeg vil også veldig gjerne bli kjent med venninner på ca samme alder (24 år) og enda bedre, vennepar Vi er i Trondheim
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 12:34   #25
Seniormedlem
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,041
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Celinesmamma Vis post


*32 år.
*Alenemor til 3 jenter på 2 1/2 år, 10 og 11 år.
*Bor litt utenfor Kristiansand
*Blid, snill og ærlig person.
*Liker og sitte på cafe, shoppe, kino etc.
*Glad i håndarbeide, strikke, sy, lage kort etc. (utdannet kjole og draktsyer)
*Veldig glad i musikk og sang.
*Jobber i butikk i Kristiansand sentrum.

Send pm om noen er intr.

Jeg er da 10 år yngre enn deg, men bor utenfor Kristiansand jeg også.
__________________
En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 12:38   #26
Seniormedlem
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,041
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Ja, kan jo presentere meg selv her

*Er 22 år.
*Kommer fra en plass litt utenfor Kristiansand.
*Har to gutter (se signatur) og en hund.
*Skravlesyk, gjerne over en kopp te eller ett glass (sa noen flaske..?) vin

Det var meget kort fortalt om meg..er du interessert finner du fort ut ganske mye mer

DU:
Er den du er, uansett alder, farge eller fasong
__________________
En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 12:41   #27
Veteranmedlem
 
Slafsemusa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,313
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.Slafsemusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Jeg er 25 år og har tre barn..
Gutt 03, gutt 07 og jente 08..

Bor på sørlandet..
Åh, får ikke skrevet så veldig nå..
Minstejena er såå sur...
__________________
Tre raske, flotte, fantastiske fødsler!
Jeg er flink og jeg er stolt!
O september -03
E april -07
A april -08
Takk!
Slafsemusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 12:55   #28
Seniormedlem
 
Frysh sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,246
MP Rating: 0% (0)
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Hiver med meg ja

  • 24 år i desember.
  • Samboer
  • Har en gutt på 3 år og en liten overraskelse i magen som melder sin ankomst i november.
  • Er grafiker lærling.
  • Elsker kafèbesøk,skravling og kaffe lattè!
  • Har mange gode venninner,men de fleste gode venninnene mine bor langt borte..
  • Bor i Lofoten.(hovedstaden ja)
  • Vil gjerne ha en tur-venninne(r) og noen å trille tur med når Lille i magen har kommet til verden.
  • Vi ønsker oss også et vennepar med barn som vi kan finne på aktiviteter med.
  • Ellers er jeg blid og grei,liker en god diskusjon om alt og ingenting og er generellt glad i å prate..


Skriv meg en pm om du bor i Lofoten eller omegn!
__________________
Lunatic
I min verden er vi alle ponnier,spiser regnbuer og bæsjer sommerfugler.
Frysh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 13:01   #29
VIP-Medlem
 
Lykketrollet_ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,575
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Er 21år og bor i Bergen.
Barna er to jenter født 05 og 07.

Blir gjerne kjent med hvem som helst jeg.
__________________
Storesøster 05 - Lillesøster 07
Min kamp mot kreften Jeg er blitt frisk!
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 13:42   #30
Seniormedlem
 
tove32 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 2,195
MP Rating: 0% (0)
tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.tove32 har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Så flott tiltak, jeg vil også ha flere venner

Er 37(snart 38), gift, 2 barn, en gutt på 3 år og en gutt på snart 5 mnd. Sånn til daglig jobber jeg som pedagogisk leder i barnehage, men akkurat nå er jeg hjemme i permisjon.
Jeg bor i Tromsø, bare send en pm om du har lyst til å bli kjent, jeg er litt sjenert, men det gåt som regel fort over
tove32 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:27.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com