Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-10-2008, 14:24   #121
Veteranmedlem
 
Mamablue sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Enebakk
Meldinger: 4,050
MP Rating: 0% (0)
Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.Mamablue har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Men Kine da.. du har jo meg også!
Må ikke glemme det vettu

Jeg kan jo si litt om meg også..

*Er 4 barns mor til 4 flotte barn, nærmer meg "tjueti" med stormskritt
*Gift
*Har masse godt humør.
*Veldig glad i rødvin.
*Har eget undulatoppdrett (8 undulater for øyeblikket), 2 hamstre, 2 katter og masse fisker. -Enebakk Zoo ifølge mannen min
* Elsker å skravle med venner/folk.
*Jobber i Lillestrøm, bor i Enebakk.

Send meg gjerne en PM om det er noen i nærheten her som føler seg alene, jeg har plass til flere gode venner, Jeg fant jo _Kine her inne for 4 år siden..
-Og hun er verdens herligste jente! Er blitt veldig glad i henne!

Vi møtes stadig vekk, har det gøy, ler og koser oss både med og uten barn
__________________
Mamablue -lykkelig 4 barns mor
Marion-96,Adrian-01,Nicolai-04,Kira Emilie-06
-4 barn? Det er som å løpe maraton, uten å varme opp først!
Mamablue er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 23:07   #122
Supermedlem
 
brumma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,270
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (2)
brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse



Hei, blir gjerne kjent med flere jeg også! Kan være litt treg til å svare på pm er men det er fordi hverdagen er hektisk med to tette, men vidunderlige barn!
Bor i Gjøvik omegn
Har to tette kjærlighetsbarn
Er forlovet med giftedato august 09
Liker å scrappe, gå på kafe,trene, gå turer, lese bøker, lage mat og bake.
Er 79 modell, skytte.

Send meg en pm da
__________________
_______________________________________________
Stolt mamma til verdens beste Markus og Sindre

Medlem av novemberklubben 06 og marsklubben 08
brumma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 10:48   #123
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Venninne-annonse

Ingen på rundt 40?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 14:46   #124
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Venninne-annonse

Ingen fra Sola eller omegn?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-10-2008, 09:24   #125
Supermedlem
 
Tweeno sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Stavanger
Meldinger: 518
MP Rating: 0% (0)
Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.Tweeno er fantastisk mot andre.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
Ingen fra Sola eller omegn?
Stavanger, nesten på grensen til Sola kommune
__________________
Tweeno, storebror 2001 Storesøster 2003og Lillesøster 18.04.2007:
Tweeno er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-10-2008, 22:17   #126
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Venninne-annonse

Noen fra Askøy )?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 12:37   #127
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 12,920
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av @Lind@ Vis post

(Kine: har vi en avtale..?)
Dæven, nei

Det må vi få ordna.
Kaffe snart?

__________________
Des. Jan. og feb. har vært 3 drittmnd.
Blir mars bedre?
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 14:11   #128
Medlem
 
@Lind@ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Akershus nord
Meldinger: 308
MP Rating: 0% (0)
@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.@Lind@ har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Ja nesten når som helst. Jeg er klar når du er klar.
__________________


Gleder meg til å jobbe litt igjen.
@Lind@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 16:07   #129
Seniormedlem
 
karianne_80 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 1,758
MP Rating: 0% (0)
karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.karianne_80 har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Jente 28 år her fra Åsane(Bergen)
Har 2 barn og er gift!
Jobber i bhg...

Kjekt å bli kjent med noen nye..

snille Kine,,,godt tiltak!!
__________________
Storesøster 26.aug 2003
Lillebror 29.april 2007
karianne_80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 17:18   #130
Seniormedlem
 
Ariadne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,986
MP Rating: 0% (0)
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Noen her fra Fredrikstadområdet?

Jeg er ei jente på 27, fra fredrikstad men har bodd en del i Oslo og flyttet alene hjem med guttungen på 2 nå i sommer.

Jeg har verdens herligste kjæreste og søker jobb om dagen men det hadde vært koselig å ha noen å henge med innimellom.

Jeg liker å ta bilder, sy og være kreativ.
__________________
Alenemamma til lille M, sept. o6 med god hjelp av
Ariadne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com