Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-09-2008, 14:18   #31
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 426
MP Rating: 100% (1)
Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse



Jeg:

- 33 år
- Gift
- Bor i Bærum
- Blid og ærlig.
- Elsker lese krim, reise, lage god mat(og dele den med venner) og skravle.

Å mannen og meg ønsker oss og gjerne noen vennepar
Ps. Alder på venner spiller ingen rolle for meg...
__________________
Neados og Prinsessen-04

Min oppussingstråd

Sist endret av Neados; 10-09-2008 kl 14:20.
Neados er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 14:44   #32
Seniormedlem
 
Lykkelig77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,889
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Jeg søker venner/vennepar

- bor på Harestua, Hadeland (4,5 mil fra Oslo)
- 31 år
- samboer (han er 30 år)
- kommer fra Sverige men har bodd i Norge siden 1998
- har en gossen jente som er født i april 2008
- har en 9 år ung pus som heter Bajas
- jeg er veldig glad i friluftsliv, natur, fjellet, sjøen osv.
- jeg er utdannet frisør og revisor og samboeren jobber med data

Jeg har bodd i Oslo siden jeg flyttet til Norge men for 2,5 år siden kjøpte jeg og samboeren min hus på Harestua. Vi kjente ingen når vi flyttet hit og det er ikke så lett å bli kjent med nye mennesker nå som det var når man var yngre

Jeg trenger nye venninner og vi trenger nye vennepar Alder er uten betydning og du trenger ikke å sende med bilde

Send meg en pm da vel!
__________________
Lykkelig77 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 14:51   #33
Supermedlem
 
Celinesmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 833
MP Rating: 0% (0)
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av lijander Vis post
Jeg er da 10 år yngre enn deg, men bor utenfor Kristiansand jeg også.
Heia.

Alderen har ikke noe å si for meg, sender deg en pm når jeg kommer fra jobb.
__________________
Mamma til -97, -98 og Celine Desember -05.
Englemamma til f/d -02 Han døde i krybbedød 4 1/2 mnd gammel.
Celinesmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 14:54   #34
Meg
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Hvor gammel er du?

Jeg vil også veldig gjerne bli kjent med venninner på ca samme alder (24 år) og enda bedre, vennepar Vi er i Trondheim
Jeg er 37, da. Det sies at ulik alder ikke er noen hindring, men 13 år i vår alder utgjør vel litt. Håper det finnes noen gamliser i Trondheim som har lyst på en ny venninne, og at du finner en ungdom på din alder!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 14:59   #35
Mex
Supermedlem
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,238
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Glimrende tiltak
Noen fra Hamar-distriktet her som ønsker å bli kjent med meg?
Kjenner så mange her, så vil helst være anonym..
Jeg har alltid lyst å stifte nye bekjentskaper. Bor i Bekkelaget, jobber i Hamar. Send meg en PM da.
__________________
Mex er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 15:09   #36
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,773
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Meg Vis post
Jeg er 37, da. Det sies at ulik alder ikke er noen hindring, men 13 år i vår alder utgjør vel litt.
Jeg trives egentlig godt sammen med mennesker eldre enn meg (på jobb o.l), men av venner så er jeg mest komfortabel med jevngamle ja
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 15:20   #37
VIP-Medlem
 
Ninapia sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: utenfor tr.heim
Meldinger: 6,699
MP Rating: 0% (0)
Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Meg Vis post
Jeg er 37, da. Det sies at ulik alder ikke er noen hindring, men 13 år i vår alder utgjør vel litt. Håper det finnes noen gamliser i Trondheim som har lyst på en ny venninne, og at du finner en ungdom på din alder!

Jeg er snart 32 så det er bare å sende meg pm. Bor litt utenfor Trondheim da, men kun 15 min med bil så det er ikke noe problem
__________________
♥ ♥ ♥ 03 - 01 ♥ ♥ ♥
Ninapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 15:22   #38
Supermedlem
 
Marilena sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: I huset mitt
Meldinger: 544
MP Rating: 0% (0)
Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Meg Vis post
Jeg er 37, da. Det sies at ulik alder ikke er noen hindring, men 13 år i vår alder utgjør vel litt. Håper det finnes noen gamliser i Trondheim som har lyst på en ny venninne, og at du finner en ungdom på din alder!
Jeg er 30 og en venninne av meg er 42.
Vi passer som hånd i hanske!
Ikke la alderen stoppe dere.
__________________
Underveis mot et bedre liv.
Alenemamma til Erten-04 og Furten-06.
Gabriellas sång - mitt liv
Marilena er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 15:33   #39
Supermedlem
 
Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 534
MP Rating: 0% (0)
Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.Silje sol har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Noen fra Haugesund her inne kanskje?
__________________
Vår lille solstråle ble født i desember 07
Silje sol er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 15:52   #40
Uregistrerte
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Venninne-annonse

Noen fra SKIEN her da?

Jente 28 med to barn. Gift. Søker både venninner og vennepar med barn. Liker å finne på ting med barna, og moro å kombinere "play date" for barna mens mammaer/pappaer skravler
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com