Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2008, 23:35   #11
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 7,508
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Meg og!

Er straks 20, har ikke barn enda, men ønsker meg veldig.
Går andre året på førskolelærer, og har flyttet til Trondheim fra østlandet. Kjenner ikke så mange her oppe, så kunne godt tenkt meg å bli kjent med fler.
Er ganske sjenert, og kresen i matveien, men ellers er jeg en blid og positiv person.
Glad i shopping, og går gjerne og ser på babyustyr. Veldig glad i å gå turer, men de trenger ikke vare i timesvis da.
Skravler i vei når jeg først blir kjent med deg..
Bare å ta kontakt på ett eller anna vis..
__________________
Datascrapping - Min blogg - Bakovervendt er best! Min datascrapping-vise-frem-og-skryte-tråd Isa´s sangbok

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --

Sist endret av Isa; 14-09-2008 kl 20:37.
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 00:43   #12
Supermedlem
 
Lise_25 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,459
MP Rating: 0% (0)
Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.Lise_25 har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Gurine Vis post
Jeg søker også venniner. Litt om meg:

* 33 år gammel
*Bor for tida i Telemark, men flytter til Vestfold i desember
* Studerer norsk, altså fordyper mg i norsk
* Alenemamma,men ikke singel
*Blir samboer i desember og får da 5 bonusbarn


Vet ikke hva mer jeg skal skrive, men håper noen vil svare.
Du må gjerne sende meg en pm

Jeg er 30 år Jeg og sambo har 3 jenter født i 01,04 og 07. Vi bor i Vestfold
__________________
jentene født 01,04 og 07
Lise_25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 00:54   #13
Seniormedlem
 
Nellemor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,646
MP Rating: 0% (0)
Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Dette vil jeg gjerne være med på!

36 år
4 barn - jente '95, gutt '98, jente '02 & gutt '04
Skilt fra barnas pappa, men samboer
Sosionom
Bor i Bærum/Oslo
Liker å lese (helst krimbøker), gå turer med og uten vogn, lange samtaler om ikke bare overfladiske ting, liker å følge med på det som skjer i verden - hører og ser derfor mye på nyheter og leser aviser, elsker å gå ut og spise middag (alt fra Peppes til TGI, Big Horn osv) og går gjerne på cafe en formiddag for å drikke kaffe latte og skravle i tre timer!
Liker å se filmer - helst på kino, men har ofte ikke tid til det - så da blir det dvd istedenfor
Er glad i å kose meg med god mat og sjokolade - så den interessen deler jeg mer enn gjerne!
Er som oftest i godt humør, er snill, lojal, omsorgsfull, sosial, ærlig, god til å lytte og god til å prate...

Søker deg som:
er ca. min alder pluss minus noen år
har barn
ikke bor altfor langt unna
deler noen av mine interesser
ikke er treningsnarkoman og som derfor gjerne tar med deg barna en tur på Burger King en sjelden gang. Selvfølgelig kan du holde deg i form, det gjør jeg også - men hvis du jogger to timer hver dag og er på evig diett så har vi nok ikke så mye til felles akkurat der
er snill og positiv
liker å snakke om andre ting enn bare "fjas"
er ærlig og lojal
som setter vennskap høyt og kan sette av tid til å være en venn, så ikke vennskapet er sist på prioriteringslisten
som liker å "skravle"

Jeg er sikker på at du er der ute et sted, jeg har truffet noen som ligner deg før, men flytting, utdannelse, ekteskap ol har gjort at vi mistet kontakten underveis. Så jeg er klar - send en pm så får du absolutt svar!
__________________
Nellemor med de 4 go'ungene
(og en liten i himmelen) ...også små føtter setter dype spor...

I never said it would be easy - I said it would be worth it...
Nellemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 06:54   #14
Supermedlem
 
ceanna sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 726
MP Rating: 100% (1)
ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.
rødme Brevvenner kanskje..?

Regner med at det ikke er så mange som bor i nærheten av meg her kanskje..? Jeg bor langt mot nord.

Liker veldig godt å få og skrive brev. Brev ja, på gammelmåten, i konvolutt og med frimerke på. Mail er fint, det, men det er så koselig med brev i postkassen.
Hvis det finnes andre med slike sære interesser , er det bare å sende en PM.

Litt om meg:
28 år ung.
Gift.
Sykepleier.
Jente 01 og gutt 07.


Vest-Finnmark-damer må også gjerne sende PM.
__________________
Rockestjerneprinsessa 2001
Travle lille trommisen 2007
Sistemann i bandet ventes juni 2009
ceanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 08:12   #15
Medlem
 
Medlem siden: May 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 417
MP Rating: 0% (0)
Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.Tilly har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Gurine Vis post
Jeg søker også venniner. Litt om meg:

* 33 år gammel
*Bor for tida i Telemark, men flytter til Vestfold i desember
* Studerer norsk, altså fordyper mg i norsk
* Alenemamma,men ikke singel
*Blir samboer i desember og får da 5 bonusbarn


Vet ikke hva mer jeg skal skrive, men håper noen vil svare.
Hvor i Telemark bor du?
__________________
Mamma til ei jente - født juni 05
Tilly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 08:27   #16
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Fana, Bergen
Meldinger: 32
MP Rating: 0% (0)
Ninasov er et navn alle kjenner.Ninasov er et navn alle kjenner.Ninasov er et navn alle kjenner.Ninasov er et navn alle kjenner.Ninasov er et navn alle kjenner.Ninasov er et navn alle kjenner.Ninasov er et navn alle kjenner.Ninasov er et navn alle kjenner.Ninasov er et navn alle kjenner.Ninasov er et navn alle kjenner.Ninasov er et navn alle kjenner.
Sv: Venninne-annonse

Jente fra bergen, nærmere bestemt fana. jeg er 28 år, har ei datter på 8, og en sønn på 3 mnd. Kjenner ikke så mange her da jeg vokste fra venninnene mine. Jeg er forlovet, og mannen min er 33 år... Ellers jobber jeg i butikk.
Ninasov er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 11:34   #17
Supermedlem
 
kinemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 930
MP Rating: 100% (5)
kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.kinemor har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Så bra tiltak Kine!

Dette vil jeg også være med på. Alltid kjekt med nye venner!

Litt om meg:
- Jeg er 30 år
- Jeg bor på Gjøvik med samboer og to barn
- Jeg er glad i familie og venner, musikk og film, interiør og blader, shopping og cafe, hytteturer og brettspill.

Send meg en pm da vel
__________________
Mamma til storebror 05 og lillesøster 07

kinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 11:39   #18
Supermedlem
 
Marilena sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: I huset mitt
Meldinger: 544
MP Rating: 0% (0)
Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.Marilena har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Glimrende tiltak
Noen fra Hamar-distriktet her som ønsker å bli kjent med meg?
Kjenner så mange her, så vil helst være anonym..


Bor litt nord for Hamar.
__________________
Underveis mot et bedre liv.
Alenemamma til Erten-04 og Furten-06.
Gabriellas sång - mitt liv
Marilena er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 11:45   #19
Medlem
 
CocoNut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørlandet:-)
Meldinger: 128
MP Rating: 0% (0)
CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.CocoNut har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Denne henger jeg meg på og.

Har nettopp flyttet tilbake til sørlandet etter 13 år i bergen og jeg har ingen venner igjen her nede, så jeg ønsker meg veldig godt nye venninner og spesielt en god nær venninne.

Litt om meg:

-Jeg er 33 år, livlig og for det meste utadvendt.
- har 5 barn, den yngste er 2,5 mnd
-Har samboer som er fra Liberia (Vest afrika)
- Er veldig glad i musikk, dans, interiør, cafebesøk, shopping, kino, prate. Og ellers alt som kan være gøy.
- Bor i Søgne utenfor Kristiansand.

Litt om deg:

- Være på noenlunde samme alder +/- noen år
- Dele noen interesser
- Ha barn
- Ærlig
-Skravlesjuk
-humor

Send meg gjerne en PM. Håper jo da at det finnes noen koselig sørlandsjenter som kunne tenke seg ei god venninne.
__________________
Klem fra Coco
CocoNut er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 11:51   #20
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,926
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Slenger meg på


Jeg er 26 år
Gift (gubben er 27)
To sønner på 4,5 og 6 år.
Opprinnelig fra Gjøvik, men har bodd de siste 6 årene i Tromsø.
Er glad i å lese, lage kort, musikk, være ute (er ikke glad i snøstormer og regn), skrive brev.

DU:

Alder spiller ingen rolle
Du kan bo hvor som helst i landet, men bor du i nærheten av Tromsø så kunne vi jo møttes
Skravlesyk (slik som meg)
__________________
04
02
[Mon|] er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:33.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com