Dette vil jeg gjerne være med på!
36 år
4 barn - jente '95, gutt '98, jente '02 & gutt '04
Skilt fra barnas pappa, men samboer
Sosionom
Bor i Bærum/Oslo
Liker å lese (helst krimbøker), gå turer med og uten vogn, lange samtaler om ikke bare overfladiske ting, liker å følge med på det som skjer i verden - hører og ser derfor mye på nyheter og leser aviser, elsker å gå ut og spise middag (alt fra Peppes til TGI, Big Horn osv) og går gjerne på cafe en formiddag for å drikke kaffe latte og skravle i tre timer!
Liker å se filmer - helst på kino, men har ofte ikke tid til det - så da blir det dvd istedenfor
Er glad i å kose meg med god mat og sjokolade - så den interessen deler jeg mer enn gjerne!
Er som oftest i godt humør, er snill, lojal, omsorgsfull, sosial, ærlig, god til å lytte og god til å prate...
Søker deg som:
er ca. min alder pluss minus noen år
har barn
ikke bor altfor langt unna
deler noen av mine interesser
ikke er treningsnarkoman og som derfor gjerne tar med deg barna en tur på Burger King en sjelden gang. Selvfølgelig kan du holde deg i form, det gjør jeg også - men hvis du jogger to timer hver dag og er på evig diett så har vi nok ikke så mye til felles akkurat der
er snill og positiv
liker å snakke om andre ting enn bare "fjas"
er ærlig og lojal
som setter vennskap høyt og kan sette av tid til å være en venn, så ikke vennskapet er sist på prioriteringslisten
som liker å "skravle"
Jeg er sikker på at du er der ute et sted, jeg har truffet noen som ligner deg før, men flytting, utdannelse, ekteskap ol har gjort at vi mistet kontakten underveis. Så jeg er klar - send en pm så får du absolutt svar!