Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-12-2008, 00:39   #161
Supermedlem
 
~alvejenta~ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Romerike
Meldinger: 812
MP Rating: 0% (0)
~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av _Kine Vis post
Du følte deg litt truffet? Godt det vennen
Du trenger ikker føle deg sååå spesiell, for jeg treffer nesten ingen av vennene min tenk
__________________
Verdens beste Oliver ble født 23.11.2006
Lille Hemmelighet ventes 24.mai 2009
~alvejenta~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-01-2009, 12:34   #162
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Sted: oslo
Meldinger: 2
MP Rating: 0% (0)
lillemi er fantastisk mot andre.lillemi er fantastisk mot andre.lillemi er fantastisk mot andre.lillemi er fantastisk mot andre.lillemi er fantastisk mot andre.lillemi er fantastisk mot andre.lillemi er fantastisk mot andre.lillemi er fantastisk mot andre.lillemi er fantastisk mot andre.lillemi er fantastisk mot andre.lillemi er fantastisk mot andre.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Sostenutia Vis post
Jeg er snart 30, har to barn og en til på vei.
Er alene med barna, men har en kjæreste. Bor i Oslo.
hei! jeg er 26 år, bor oxo i oslo har en sønn på 2,5 år
lillemi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-01-2009, 12:48   #163
VIP-Medlem
 
Ninapia sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: utenfor tr.heim
Meldinger: 6,699
MP Rating: 0% (0)
Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Noen trønder (trondheim) damer over 30 her da?
Barn rundt samme alder hadde vært toppers.

Jeg er 32 og sambo er 39
__________________
♥ ♥ ♥ 03 - 01 ♥ ♥ ♥
Ninapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2009, 10:13   #164
Supermedlem
 
Amantes sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 503
MP Rating: 0% (0)
Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.Amantes har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
Noen fra Ålesund-området her?
ja det er det
__________________
Storebror 02.10.01 .. og lillesøster 23.03.07
28.06.2008 ......... og lille spire 09




"
Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better."
Samuel Beckett





Amantes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2009, 12:26   #165
Veteranmedlem
 
Pinky sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,047
MP Rating: 0% (0)
Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.Pinky har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Tronheims-jente her! 33 år, runder strax 34-svingen.
Ser det er ganske mange fra Trondheim her

Selv har jeg to livlige barn, jente 04 og gutt 07
For tiden holder vi på med restaurering av hus (2.delen av huset)...ellers kooser jeg meg på cafe og shopping når tiden rekker seg til sånn
Er hjemmekjær, så har alltid vært glad i å ta imot besøk.

Jobber som barne og-ungdomsarbeider, noe jeg trives godt med




__________________
SARA~~AUGUST 04~~ ER BLITT STORESØSTER TIL
NYYDELIGE HAAKON FØDT 17.MARS,2760 gr OG 46 cm LANG
~~Tinkerline fra SM~~

Pinky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-02-2009, 18:56   #166
Gus
Seniormedlem
 
Gus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: hovedstaden
Meldinger: 2,742
MP Rating: 0% (0)
Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.Gus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

32 år, bor i oslo sammen med mann og to prinsesser 04 og 07.
__________________
Gus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2009, 11:33   #167
Juniormedlem
 
Tryms mamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Kongsvinger
Meldinger: 5
MP Rating: 0% (0)
Tryms mamma er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Venninne-annonse

Så fint tiltak dette var!
Jeg er 30 år og gift. Bor i Kongsvinger, men kjenner svært få her. Vi er innflyttere og omgangskrets er familien her. Synes ofte det kan bli litt ensomt uten andre småbarnsmødre.
Har Trym på snart ett år, som er en livlig og herlig gutt!(selvfølgelig)
Vi er en familie som er veldig glad i dyr, har tre hunder og to katter.

Håper noen leser dette, og liker det!
__________________
Tryms mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:15.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com