Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2008, 13:30   #141
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 12,920
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Herlig at tråden lever som bare det
__________________
Des. Jan. og feb. har vært 3 drittmnd.
Blir mars bedre?
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2008, 13:34   #142
Seniormedlem
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,041
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Jeg er litt nysgjerrig på om det er noen som har truffet hverandre jeg.. Jeg har iallfall fått en på msn min..men tanke på treff
__________________
En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Du kjempet så tappert, men kroppen sa stopp. Måtte du ha funnet freden nå, lille R.
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2008, 16:17   #143
Supermedlem
 
Litabee sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sola
Meldinger: 1,387
MP Rating: 0% (0)
Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.Litabee har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
Ingen fra Sola eller omegn?
__________________
en liten engel f/d juni 05 - 21+5
snuppa født mai 06



Litabee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2008, 14:34   #144
SOOKIE
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Venninne-annonse

Finnes det en venninne i Trondheim som er over 34 år?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2008, 21:20   #145
Supermedlem
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 583
MP Rating: 0% (0)
Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.Anette76 har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Litabee Vis post
Stavanger her
__________________
Lillegutt født 20 september 2006

http://www.kiss-kiddforum.com
Anette76 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2008, 22:35   #146
Seniormedlem
 
Høns sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,724
MP Rating: 0% (0)
Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.Høns har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Slenger meg på her jeg Søker både venner og vennepar! Venner jeg/vi kan treffe med og uten barn

Bor i Oslo/Bærum
Er 27 år
Utdannet statsviter
Har to prinser født i 2002 og 2008
Liker god mat, godt selskap, skravling, reising og å lage ting
Ser gjerne en god film, leser en god bok, tar meg en tur på museum, går på cafe, tar en ikke altfor lang tur eller sløver bort dagen. Å finne på ting med familien er viktig
Jeg er sosial, åpen og inkluderende, blir med på sprell og moro, er impulsiv, ærlig og lojal

Jeg møter deg gjerne for en kopp te og litt skravling, kanskje blir det oss to

Alder ingen hindring

Send meg en PM da vel
__________________
Høns, Fredrik 2002 og Lillebror 19.08.08

Sist endret av Høns; 16-11-2008 kl 22:40.
Høns er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-11-2008, 09:11   #147
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
sommerfugl85 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Venninne-annonse

Slenger meg på jeg også
Jeg er ei jente på 23 år bosatt i trondheim som er hjemme med en baby på 4 mnd. Jeg kjenner ingen med unger her,og har glidd litt unna mine andre venner siden de er opptatt med skole og festing. Blir litt kjedelig og bare gå hjemme,så jeg ønsker meg noen å bli kjent med i området (kan være fra utenfor trondheim også altså) som også har småbarn. Kanskje ta noen trilleturer med og diverse? Jeg er ganske kreativ av meg og liker å tegne og scrappe litt (nybegynner på det da). Ellers er jeg gla i å gå turer,shoppe,cafe besøk-ja helt vanlige ting,hehe. Alder spiller ingen rolle
Send meg en pm da!

Sist endret av sommerfugl85; 17-11-2008 kl 09:23.
sommerfugl85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 19:11   #148
Medlem
 
Cecilie27 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 94
MP Rating: 0% (0)
Cecilie27 er fantastisk mot andre.Cecilie27 er fantastisk mot andre.Cecilie27 er fantastisk mot andre.Cecilie27 er fantastisk mot andre.Cecilie27 er fantastisk mot andre.Cecilie27 er fantastisk mot andre.Cecilie27 er fantastisk mot andre.Cecilie27 er fantastisk mot andre.Cecilie27 er fantastisk mot andre.Cecilie27 er fantastisk mot andre.Cecilie27 er fantastisk mot andre.
Sv: Venninne-annonse

Venner er ikkeno man kan få for mye av...

Cecilie heter jeg, med Jonathan på snart 3 måneder.

Bor i Drammen (tranby), men er fra Tønsberg.

Er klar for å finne på noe jeg
Cecilie27 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 19:22   #149
Medlem
 
Bentejenta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 244
MP Rating: 100% (2)
Bentejenta har en strålende fremtid.Bentejenta har en strålende fremtid.Bentejenta har en strålende fremtid.Bentejenta har en strålende fremtid.Bentejenta har en strålende fremtid.Bentejenta har en strålende fremtid.Bentejenta har en strålende fremtid.Bentejenta har en strålende fremtid.Bentejenta har en strålende fremtid.Bentejenta har en strålende fremtid.Bentejenta har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Hei, jeg er 25år. Bor like ved Voss. kjenner ikke så mange her. Har 2 barn ei på 5år å en på 19mnd. Er ganske skjenert å stille av meg,så har ikke så lett for å bli kjent med nye folk.... men jeg trenger en god venn

Du er den du er bor der du bor,men fint om du bor i nærheten
__________________



Phil&Teds sport
TFK BuggsterS
Bentejenta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 19:37   #150
Æresmedlem
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,418
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
Ingen fra Sola eller omegn?
__________________
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things I can,
and the wisdom to know the difference.”
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:14.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com